02.00 ;bloggirl 2 the world

hej nu är det britt -
det är svårt att komma på saker att skriva faktiskt, skriver inte så mycket på bdb heller så....  guess ja ska skriva om typ min dag å sånt där, ska vi göra bland annat :D, men ja nu har jag och nora fått en riktig rivstat på våran blogg ;) vi ska bli kändare än kissimissi å pa0w å alla dom där ok? nu när ja skriver har vi ännu inte typ "publicerat" eller gått ut med bloggen eller hur jag ska säga det. Får hoppas den blir bra :D lite tveksam på hur länge vi kommer hålla på med denna, innan nån till slut tröttnar, lär nog vara jag isåfall, men ska försöka att inte........
första gången jag träffa nora var på en av de ganska kända "örbyfesterna", mycket trevliga fester måste jag säga. Denna gången var det vid örbyhallen och då var nora där med emelie och cristin tror jag, utan att tänka sa jag hej hora! snällt kände henne inte ens :) men hon tyckte ju de va himlans roligt så de va ju bra.
... aeh kanske ointressant HEH men skitsamma, vår blogg vi skriver va vi vill :D
imorgon kommer förhoppningsvis bli en trevlig dag, först ska jag köpa skor med mamma, senare åka till fritsla och vara på viljans park, dansställe typ? blir nog roligt :] då ska vi absolutley ta foto på våra outfits hohoh
idag var jag i skolan, känns som de är torsdag, går mycket snabbt dessa sista dagarna... tråkigt var det iallafall, när jag kom hem sov jag nåra timmar och städade. sen på kvällen var jag hos emelie med johanna och titta på film :)

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0