britt britt britt

TJA
Igår när jag hade som tråkigast kom Emelie med en sistaminuten idé, typ! Vi skulle åka till Fritsla, och vi hade typ 10 minuter på oss till bussen så vi skyndade oss som fan, klart hade hon kollat fel :] Haha, så vi drog till stationen och fixa oss lite som vi inte hann före, sen tog vi tåget in. Fast det var tråkigt, så åkte hem efter en timme igen.
Idag har varit en tråkigt dag, fick impulsryck och gick till örby, gunga lite på lekplatsen jag bodde vid innan, sen gick jag hem. Kollar på TV nu, och sitter vid datan. Känns inte som jag har något speciellt att skriva om, som vanligt men men :D När Nora kommer hem (imorn!!) ska vi fan komma på nåt roligt, videoblogga kanske? hahah, ser fram emot det :D 


Inte så bra bild, men nora och jag i Fritsla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0