britt har ett tråkigt liv

hej sötisar
Fan vad jag är dålig på att skriva här, vi - rättare sagt, NORA OCH JAG är dåliga på att skriva här. Men har seriöst ingenting att skriva, fast detta är ju inte direkt intressant att läsa så jag ska skriva vad jag haft för mig de senaste dagarna :D

I måndags var jag och Emelie i trollhättan, skitkul :D tog tåg dit och gick runt, sen åkte vi till vänsersborg där vi satt ett bra tag och vänta på tåg till borås, tog också tid. Inte speciellt roligt i Trollhättan, trodde de skulle vara jättemycket folk och aa :D Vi kunde stannat i gbg faktiskt, men roligaste att åka så långt bara :) Blir en till sån utflykt snart igen hoppas jag! Innan jag åker till Spaninen och Emelie still Stockholm iallafall!

I tisdags var jag först med Emelie men hon skulle iväg pltösligt så då gick jag med Nathalie ner till byn och träffade Johanna, vi stannade inte där så länge utan fick en idé att dra till Borås bara, trevligt :D Där gick vi mest runt och träffade lite av Nathalies kompisar och så :)

I torsdags var jag hos noriz, vi åt bröd samt wienerbröd och satt vid kungaberg med ööhh barbie och tingeling? Tror jag dem hette, och Mike och Josephine :) På söndag blir det kul, för då ska vi nattbada, tycker vi kan ta med oss chokladpudding och lite annat upp dit  :D

Imorn ska jag till Varberg, kanske blir kul, hoppas det, brukar inte vara roligaste att sitta själv med vuxna blabla gonatt


Kommentarer
Postat av: susan

hejhej :)

gillar din blogg vad tycker du om min ^^?

2009-07-07 @ 23:13:31
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0