my future fuck is brittch

hej!
inleder med att berätta att jag har färgat håret mörkt och att jag har fläckar i hårbotten vilket gör att det ser ut som att min panna är tre centimeter kortare!
blir tokig för de vill inte gå bort.
jaja anywas - skolan är så meningslös den bara kan bli, vi har tre timmars raster och häller i oss allt kaffe vi kan komma över varvat med att vi får lysna på falsksjungade sjuor osv.
men men, bara uno dag kvar nu amigos! på själva skolavslutningskvällen (torsdag) vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på fredagen beger jag mig till varberg och jessica och jennie som kommer att vänta där på mig. sen hit and run saft och pinnar für alle!!
nu ska jag nog gå och skrubba hårbotten med typ stålull och sen ska jag lägga mig på soffan igen. magen dallrar.

puss från noriz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0