uppdaterar :D

hejsan nu är det britt - nu ska här ske some serious updating, flera om dagen faktiskt, älsklingskissie och dom gör ju det typ 10 gånger om dan så ska inte vara sämre :D men inte alltid lätt att komma på saker att skriva om, blir mest dösnack från min sida men ska skaffa ett roligt liv nu när sommarlovet har börjat och skriva, okej?
Nora har vänstrat med bloggasnyggt har jag sett ja, ser mycket bra ut iallafall, annars får man ju bara välja på blogg.se's fula mode, natur eller andra tråkiga teman. Det enda som fattas nu är sån där fin bild på oss med en snygg textstil där uppe (där det står horizochsnuttan), försöker leta på google om hur man gör men vet inte vad det heter, visningsbild, startbild?? ja jag vet inte så säg om ni vet tack!

Trsdagen var trevlig på mingla men som sagt regnade det som bara den och det slutade ju inte heller! Alla tappade bort varandra lite, jag hamnade med emelie längst fram på scenen där robin spelade vid 9 tiden, fick en massa bilder, och en autograf efteråt :D så jag blev mycket glad.

senaste dagarna har jag varit med emelie och vi har inte varit utanför kinna, bara degat hos henne och gjort negerbollar, ätit pizza (eller hon åt snarare upp den jävla snåljopp!), kollat one tree hill och blabla.smsade noriz innan för att se om hon var sugen på att hitta på något men icke, så idag har jag haft skittråkigt, sitter bara inne typ, kommer få ångest om jag gör det till en vana :(Men så ska det inte bli, för nästa vecka, på torsdag nämligen ska jag till borås, invigning av sommarens första träff med ted å emil :D skitkul kommer det bli, vi träffades förra sommaren på boråstorsdagarna och det på ett mycket lustigt sätt, får hoppas rebecca och emelie hänger med!?

Ja justdet, festen för niornas fest var något utöver det vanliga asså :D skitkul var det, vi åt först, sedan var det underhållning och sen dans tills slutet, efter det drog många upp till träningsplan på efterfest, roligt det med :D kändes som alla nior kom närmare varann typ, eller bättre stämning, synd att det var så bra när vi skulle splittras :( kommer sakna alla, och örbyskolan!


Caroline W, Linnea K, Linda, Linnea H, jag och Caroline A på festen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0